Godmorgon Tisdag

Idag är de då tisdag den 9 Mars och min vän Emma fyller 21 idag. Jag och Klara hade tänkt gå dit en sväng idag, men tror att vi får hoppa över de eftersom Klara har haft ca 38,5 graders feber sedan igår fm och jag har typ ingen röst och snorar. Nog för att vi är pigga och glada ändå, men onödigt att åka dit och sprida massa basiller när de säkert kommer mycket folk senare ikväll.

Undrar vad Klara har för sjuka egentligen, för hon är pigg och glad, äter som vanligt, sover lite extra men inge snor, hosta,inte dålig i magen eller så. Hon spyr till och med mindre än vanligt.
Men väldigt blank på ögat, mer än vanligt kanske man ska säga för hennes tårkanaler är inte riktigt utvecklade så hon är ofta kladdig och blank i sina ögon.
Men eftersom hennes feber inte är så hög och hon äter som vanligt så är jag inte orolig.

Nu har vi börjat vakna lite tidigare på morgonen också.
Eller jag vill kliva upp inte Klara helst, men hon har svårt att slappna av när jag inte ligger kvar i sängen om jag flyttat över henne till vår säng.
Idag klev vi upp strax efter halv 8 faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0