Helgen snart över :(

Ja nu är helgen snart över guuud så tråkigt!!!

Har iaf vart en väldigt mysig helg även om vi inte gjort de vi allra helst skulle behöva. STOR städa hela lägenheten från golv till tak i varje vrå, kasta ut allt skit och stoppa undan Klaras småa kläder, babysittern mm, nu när de kommit in nya grejer till henne så måste något packas ihop i kartongen igen! Och vänta på nästa lille.
Men ja inget har blivit gjort, jo lite kastat lite papperskräp är gjort iaf och några maskiner tvätt är tvättad, bara resten av högen kvar. Varför har man så mycket kläder egentligen!? Onödigt verkligen!! Man använder ju bara samma ändå, kanske för att man inte klär upp sig så ofta längre som man gjorde förut när man var ut eller gjorde något annat spec. Nu går man i samma mysbyxor, jeans eller tights hela dagarna och sköna är dom. Ja inte jeansen fast dom sitter faktiskt lite bättre nu. Tror jag tappade något extra kilo när jag var sjuk. Alltid bra för min viktväktar start vart ju inte de bästa efter sen jag vart sjuk förra helgen och efter de var man ju tvungen att äta de man var sugen på till man fått tillbaka aptiten.

Idag så var de Vasaloppet (SUCK) hela förmiddagen, Jocke är ju gammal skidåkare så han satt ch sa vilka han åkt mot och vilka han hade vunnit mot. Jaja tyckte jag, kan vi inte prata om nå roligare!!!
Men efter vasaloppet åkte vi in till stan en sväng iaf, tänkte hälsa på Jockes kompis med familj men han var ut och skottade snö med traktorn i skogen. Så vi tänkte tvätta bilen istället men eftersom Statoil tvätten var trasig och de var kö på OK så sket vi i de och åkte för att hälsa på några vänner och deras dotter istället. Klara vart super glad, och deras lill tjej lika så. Men Klara vart trött så vi åkte hem och lagade mat och grejjade, nu sover hon sedan 19,30.

I morgon blir de troligen Kyrkis i Iggesund. Vid 10.00 om jag har någon bil vill säga. HOPPAS!! Annars ska jag nog sno mammas bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0