Helghandling

Japp nu är helg handlingen över eller veckohandling eller vad ska man kalla de egentligen. Klaras förråd är påfyllt, köpte en nysort gröt eller en annan smak med päron och banan tror jag de var sedan ska vi nu börja med välling se om lill stumpan kanske vill sova lite bättre, tror nämligen varken min mjölk eller ersättningen från 4 mån räcker för att få henne mätt på kvällen längre.
Glömde dock en sak som jag alltid är så noga med och det är att alltid har plommonpuré hemma.
Kan ju vara väldigt bra nu spec när vi ska börja med nygröt och med välling så lär springa in och köpa de i morgon.

Ja bilderna från Bärs foto har kommit. Min underbara vackra dotter!!!!
Den nya soffan har också kommit får se om jag får till någon rättvis bild på den senare.

Gör även ett eget inlägg med bilderna från fotografen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0