Lördagen har snart passerat oss.

Idag har vi då vart på Buspalatset jätte mysigt att träffa andra familjer med barn runt samma ålder.
Klara har de vart fart på hela dagen, tjoade och hade sig på buspalatset medan Viggo var avvaktande idag, släppte lagom till att de började bli dags att åka hem. Dom är ju så söta de små, Viggo kan krypa och smiter gärna i väg från Klara, medan hon då försökte hålla i honom istället. Dom hade även en och annan brottningsmatch. Kommer bilder senare men jag orkar inte leta kamerasladden min karl har städat bort den, jag som alltid har den i/vid datorn..


Nej nu ska jag mysa ner mig i den nya skööööna soffan och kika på Körslaget.

Hoppas ni haft en bra dag. Det har vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0