Nya kläder

Jag är i behov av nya kläder lite VÅR kläder med lite färger kanske, har typ grått, svart, brunt och vitt i min garderob, jag har inte ens färg på trosor, strumpor eller BH om jag ska vara helt ärligt.
Är grymt sugen på ett par Chinos, men vet inte riktigt om de passar mig riktigt. Chinos fanns i en rad massa färger hos Ellos. Sitter och bläddrar genom där nu och hoppas jag ska hitta nå. Men inte de lättaste med kläder alltså. Jag ÄLSKAR ju skjortor, tunikor och sånt, men ofta så får inte mina stackars bröst plats i dom och de var innan jag fick barn så de lär ju inte sitta bättre nu heller med andra ord eftersom jag inte kan ha bharna längre heller.

Än så länge finns detta i min varukorg.


Har lite svårt att välja mellan dessa färger på Chinos bara, men lutar nog mest åt Beige eftersom de kan man ju i princip ha vilken annan färg som helst på toppen! Men tyckte korallen var så jäklans snygg också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0