Onsdag

Today it´s Onsdag alltså. Idag har vi vart ute och njutit av de fina vädret, blåste ju inte ens så mycket på fm.
Jocke åkte skidor på fm medan Klara och jag var hos mormor och lekte med Alfred och fikade lite.
Sen gick jag ut till hästarna en sväng och red även mammas häst Fluga som stått hela vintern red henne i söndags också men då hade vi typ mer krig än vad vi red, men idag gick de super. Hon kunde till och med trava i den takt jag vela annars går de typ 180km/h känns de som iaf.
Sedan jag ridit så grillade vi korv, muuumms var de.

Jocke och jag kom även på att vi kanske ska ta och dra ihop lite folk till långfredagen och grilla lite korv och mysa bara. Och jag funderar på att dricka för första gången på 1½ år nästan då . ojoj undra hur de slutar en cider så är man väl asplakat eller något.
Men iallafall så vill man inte vara ute på några isar känns de som. Iaf inte om man ska ha barnen med sig.




 Imorgon är de fotografen för vår del. Har lite problem bara vet inte om jag vill ha henne naken eller med denna klänning på.


Hon vela inte vara med och vara fotomodell just nu.
 Det var vilda protester med nästintill tårar därför vart de inte någon bra bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0