Övning ger färdighet

Ja de hoppas jag iaf!! Är super nöjd med kameran än så länge bjuder på lite bilder från hemresan igår.

  
Trött liten flicka. Slocknade typ när vi kom ut på E4an från Birsta.
Fast vart bara en sömn på 25 min kanske.

 
När vi närmade oss Hudik så var de full rulle de var Klara som höll lådan.


Klara älskar sin nya bilstol för nu kan hon ju titta när pappa kör bil och spec när han växlar.
Hon vart helt överlycklig när hon fick sitta pappas knä vid ratten när vi kom hem. Satt där och log och höll händerna på ratten och sååg så mallig ut! hade inge batteri i kameran då såklart!



Guuud vad jag ÄLSKAR denna crazy flicka!! Finns ingen som är så underbar som henne.
Man kan aldrig vara sur och arg när man är med henne för hon bara ler och skrattar HELA tiden!!


Tack älskling för att jag fått denna underbara flicka av dig!!
Ni är de bästa som finns, vad vore mitt liv utan er!
Du som alltid ställer upp på allt, de finns ingen som du!

hihi tack för kameran också :)

Tills döden skiljer oss åt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0