Promenix

Tog mig en promenad till Brunnsnäs och vände, ca 35 min. Räckte för mig tror nästan jag har feber också, innan jag packat ut vagnen ur bilen så var jag dyngsvettig. Men skönt att komma ut i luften en stund.

När jag gick där på gångvägen så kom jag på att vi gick vår första riktiga promenad där, hela familjen samlad när Klara var ca 1 vecka gammal tror jag.  Vi gick till Iggesund och vände. Min kropp hade inte återhämtat sig med hormoner och allt vad det är efter förlossningen så när vi gått ca 100 m så var jag dyngsur i svett, så vi fick dra ner på tempot lite granna, Klara sov som en stock i vagnen hon älskade vagnen där ett tag sov i 3-4 timmar ute i vagnen. Annat mot för nu de, fast hon sover bra i den nu också bara att hon inte sover bra här hos oss tror hon blir störd av bilarna på E4an.

Igår åkte min brorstjej in på förlossningen iaf med 15 min mellan värkarna och spydde väldigt mycket. Det hade lugnat ner sig och dom hade fått åka hem igår kväll när jag pratade med henne.. Hihi kanske blir en lill liten kusin snart!! Tänk att få köpa snuttiplutt kläder igen. Känns som 100 år sen Klara var så liten fast ändå känns de som de var typ förra veckan!!
Alla säger ta vara på bebistiden, och man tycker man gör det men man minns knappt något och de har liksom bara gått 5½ månad. om 11 dagar blir hon ju 6 månader mammas älskling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0