Promenix

Nu har jag vart ute på 1 timmes promenad var sköönt, men bläää för vägar som tinar och blää för vår barnvagn....
Jag vill ha en ny vagn jag tycker Cresent vagnar blivit jätte snygga, men det är ju än så länge Emmaljunga som är min favorit. Men jag tycker alla vagnar blir trängre och trängre. Är nästan bara Emmaljungas som är rymlig och som man kan packa i massa filtar och täcken i. Bebisar kommer aldrig kunna sova utomhus på vintrarna snart med de vagnar som verkar bli moderna. Våran Teutonia är ju trång, vela inte alls ha en sån men eftersom vi kom över den i bra pris och den är endast använd som sovvagn åt en pojke som då var 3 år tror ja typ. Han åkte aldrig i vagnen de enda han gjorde var att sova i den på dagis.
Men jag blir bara mer och mer less på denna vagn ju mer jag kör den. Den drar år vänster HELA tiden och trodde nästan hjulen skulle lossna när jag körde i snön idag. Nej de ska nog vara fasta hjul om man ska köra i snön inga hjul som man kan byta.

Oj hade visst glömt att publicera detta inlägg såg jag när jag kom tillbaka efter lite lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0