Ridturen är över

Japp de vart en härlig ridtur och med härligt sällskap och få vara från mamma livet en stund är så skönt.
Jag gnäller absolut inte på mamma livet, men det är skönt att komma ut, träffa vänner och  bara kunna släppa allt här hemma för en stund.

Nu ska jag skutta in i duschen och sedan leta reda på någon lunch, hmm får nog blir havregröt tror jag orkar inte kocka ihop något annat åt ju hårdmacka till frukost bara.
Sedan blir de då föräldraträffen på BVC ska bli riktigt skoj och hoppas man känner igen någon där, någon borde de ju vara iaf. Och att de inte bara är äldre utan någon i min ålder också alltså runt 20 så där.

Nej duschen var de. Medan lill tjejen sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0