Roande kväll

Ja min käre sambo ockuperade tv:n för han skulle kolla på Fuskbygge, så då tog jag datorn och gick till sovrummet och la mig och kollade på Andra Avenyn istället. Vad gjorde man utan dator egentligen!!

Idag har vi tillbringat dagen med gammelmormor/morfar, först skottade vi snö, takras, fyyy helvete vad tungt de var, jag som inte typ lyfta ett finger känns de som på hela vintern. Tänk all snö som kommit hela vintern ihop packat liksom sägs att de kommit ca 3 m snö i vinter innan de sjunkit ihop.... Snön hade ramlat så man inte tog sig in/upp på bron hos dom. Skottade bort de sedan åkte vi till skogen och grillade korv och gick en liten promenad. Sååå skönt väder även om de blåst en jäklans massa, och solen inte har vart framme så har de ändå vart 8+ tycker jag är riktigt bra jobbat av väder gudarna idag.

Imorgon ska jag hämta hem en häst så jag ska kunna börja rida, mammas häst. Vill inte lämna min plutt ensamen nu när de är NADA ström i tråden som för övrigt är täckt med snö. (han har aldrig vart ensam förut)

Nej nu vart jag trött ska borsta gaddarna och göra natt tror jag, var dåligt med update hos folket ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0