Sjuk

Har var en mindre trevlig helg, fick magsjuka på lördag kväll :( INTE kul!!! Tänker tillbaka på när Klara låg i magen och när jag spydde som sjutton. Låg ju inne på sjukhus 3 gånger för att jag inte kunde äta, allting kom upp, kunde inte ens dricka något utan att de kom upp.. Natten till söndag sprang jag på toa typ 100 ggr för både de ena och de andra. vart typ 2 timmars sömn på hela natten, så var skapligt trött igår men kunde inte sova för jag hade så jäklans ont i svanken och ner i benen, kunde inte ligga stilla var tvunge att byta position HELA TIDEN.
På em släppte de och fick i mig lite cola iaf sen vart allting mycket bättre, åt även en apelsin och senare åt jag ett päron.

Men nu är jag så gott som frisk, är väl matlusten som inte är tillbaka men jag kör blåbärssoppa och smörgåsrån med messmör på.  Tack och lov att inte Klara eller Jocke blivit sjuka, annars har även min pappa, bror, stora syster och henne kille ockås vart sjuka i helgen.

Klara har såklart märkt att jag inte mått bra, vid 6 igår morse vela hon inte ligga i sin säng längre utan vela upp tll oss/mig. Sedan skulle hon ligga tätt tätt intill mig känna och ta på mig i ansikte och på tuttarna verkar som det verkligen är hennes ägodelar nu för tiden, hon riktigt slår bort Jockes hand när han kommer dit med sin när hon var där först. Hon ligger och klämmer och har sig på dom.
När jag grinat illa någon gång så har hon sett så bekymmrad ut. Mammas flicka!!!!

Nej nu ska jag gå och lägga Klara, hon är lite pömsig ser jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0