Söndag godmorgon

Vaknade strax innan 9 i morse tittade på min telefon för att se vad kl var och då hade min bror /Klaras morbror som sovit här i natt skickat sms till mig kl 07:15 han hade alltså vart vaken sedan dess. Skrev Godmorgon och strax därefter kom han in smygandes till oss. Satte sig i sängen och hoppades på att Klara skulle vakna men hon var inte så pigg på de han gick fram och tillbaka några gånger och tittade på henne. Sa att han fick väcka henne sagt och gjort så låg hon där i sängen och log mot honom.

Käkade frukost runt 10 och 10:30 somnade Klara och har sovit sedan dess. Hoppas hon sover 1 timme iaf.
Hade tänkte gå en promenad i dag med familjen hade även tänkt rida, men jag tappade allt intresse för en utedag när Jocke talade om att de hade snöat!! SUCK

Undrar vad dagen har att bjuda på?! Någon som har förslag. Vet att flera skulle på Buspalatset idag, men vi skippar de. Ska ju iväg i morgon också på föräldra/mammaträff på BVC, ska även passa på att väga/mäta då tänkte jag. Lill tjejen vart ju ett halvår igår. Tänka sig hon är redan 6 månader har nu passerat oss. Allt har bara sagt PANG vart har tiden tagit vägen!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0