Tisdag

Idag har de vart en lugn dag, jag och Klara var och hälsade på mormor en sväng tog med gåstolen så hon skulle få röra sig på lite större ytor än vad vi har här hemma. Men golvet var lite trögre än här hemma efter som dom har matta och vi har klick/laminat golv. Lite körde hon iaf även om de var mer munnen som var på g där ett tag som snacka som sjutton! Sedan kom pappse och hämtade oss sedan han vart in till staden och fixa en grej åt sin pappa.

Nu ligger Klara ute i vagnen och sover sovit snart i 45 min. I natt sov hon i hela 13 timmar. GUUUD så underbart de var att vakna av sig själv efter att sovit HELA natten genom.

Igår kväll kikade jag även på vad jag skulle få tillbaka på skatten och de var iaf några tusen :) hihi alltid lika roligt de :) men är glad så länge jag slipper betala fler tusen!!

På torsdag så ska vi ju till Sundsvall och då ska jag ta mig en tripp till MediaMarkt i hopp om att hitta en ny kamera en Systemare :) hihihi längtar!!! DÅ jäklarns ska de fotograferas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0