Tjoho

Vart dåligt mde update för mig i helgen har inte vart hemma så mycket. Igår var jag i Skarplycka typ hela dagen medan Jocke och min pappa bytte olja och grejade med bilen på pappas jobb.
En ny kostnad vi är i behov av nya bromsar lagom till vi ska byta däck så skulle dom fixa de också.

Annars i helgen så var vi ju och käkade igår kväll, på Texas. oooo herregud så gott de var! Jag åt nå kyckling spett med grönsaker och strips sånnadär goda som är 1½ cm tjocka.. Åååh vi åt så man knappt kunde gå därifrån för man var så stinn, till maten drack dom andra öl och jag cider, efter maten vart de en drink Bella och jag delade även på en efterrätt någon American Brownie med hasselnötter, glass och grädde.
 för Jocke och mig slutade de på 637 kr inte alls så dyrt som jag trodde med tanke på att Jocke drack 2 öl och en Irish Coffie.  Så de tackade vi för, vart även en sväng på August träffade en massa kompisar till Jocke, var trevligt men kändes som medelåldern var VÄLDIGT hög igår där. Vart iaf lite dans för Bella och mig.
Inte dålig i dag heller är jag, tack och lov ja Jocke är väl lite seg som vanligt sen han vart ut även om vi drack lika mycket typ.

Idag händer inte så mycket alls här Bella och Axel sov här för det går ingen natt buss till Lindefallet längre och då kommer dom inte hem, så dom åkte hem vid 13 ungefär tror jag. Nu har jag gjort en älgstek i grytan skalat potatis och grejat lite i köket, även tvättat klädseln till babyskyddet min bror Fredrik ska låna de, deras bebis kommer för hoppningsvis ut snart! dom har tid den 9 april men Terese hade bestämt att den skulle komma ut till 4 april. Så får väl se när den vill komma, tror iaf de blir en liten tös ja.

Nej nu ska jag försöka sätta tillbaka tyget se om jag lyckas med alla remmar innan dom kommer och hämtar den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0