Torsdag GODMORGON

JAg har blivit riktigt hajj på att kliva upp på morgnen nu istället för att somna om som Klara gjort idag bara för att jag hade tänkt kliva upp i tid med henne också. Men hon har sovit så dåligt i natt så låter henne sova.

Inatt har hon vaknat nästan varje timme och började redan kl 12. Först ammade jag henne första gångerna hon vaknade så somnade hon sen och en gång hann jag inte ens lägga henne vid bröstet innan hon somnade, sedan vid 5 så gav jag henne ersättning verkade som inte vart mätt på min mjölk, för hon hade ammat precis innan jag gav henne ersättning. Eftersom hon ammat 2 gånger på varje bröst i natt så antar jag att min mjölkproduktion komer öka igen nu. Och få skit ont i brösten så kommer måsta springa in på toa och spruta ur lite emellan åt.

Alltså kan en bröstpump inte passa brösten!? Eller jag kanske har fel teknik?!
Använder ju en handpump för vill inte kasta ut pengarna på en elektrisk pump när jag inte har nå jobb som man kan gå tillbaka till så att Klara skulle vara med pappa istället för mig vissa dagar i veckan.
Dom är ju inte så billiga!!

Ja idag ska vi hämta den där hästen då, sen hoppas jag att jag ska kunna rida en sväng. Men vet inte riktigt när jag ska hinna de och vem som ska ha Klara då.
Och nu måste jag ragga en transport för allas är översnöade och utan vinterdäck. Tror faktiskt jag vill ha vinterdäck på för det är GANSKA så halt i Skarplycka på vissa ställen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0