Vad ska man göra med sitt liv?!

Medan Klara sover om dagarna brukar de dyka upp en heldel funderingar på vad man ska göra med sitt liv vad man ska jobba med och så. Jag hann ju inte vara ute i Yrkes livet så länge innan jag vart gravid, jag jobbade i 9 månader om jag ska vara exakt. Från mitten på Maj 2008 till 31 December 2008.
Men jag vill inte tillbaka på Iggesund!! Även om det var jätte bra betalt och jätte bra/roliga folk att jobba med så vill jag inte. Jobba skift är inte min grej, klarar verkligen inte av att komma hem kl 1 på natten varannan vecka. Jag som förut alltidlagt mig runt 22 på kvällarna liksom,att kliva upp kl 5 är inte heller min grej. Visst kan de vara skönt att sluta vid 15 istället då, men nee jag jobbar hellre dag tid!!

Men jag har funderat väldigt mycket och många gånger på att bli Florist. Skulle vara jätte kul, och roligt att komma ut och träffa folk och så. Men de utbildningar jag hittat är i Västerås eller Göteborg tror dom hade i Stockholm också men inte på Distans. Jag tror faktiskt inte min käre sambo vill flytta från Hudik. Han tyckte de var jobbigt nog att flytta hit till Njutånger och de är inte ens 2 mil liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0