Vilken natt!!

åååå vilken natt helt underbar, att få ligga helt ensam med mitt hjärtas man hela natten det har blivit en vana nu för tiden. Men att få sova hela natten utan avbrott det var de bästa på länge!!!! Fast hon senaste veckan har vaknat 1 gång för mat också vid 4-5 på morgonen, det är ju inte så jobbigt egentligen med 1 gång när de annars vart 5 gånger vissa nätter. Det är konstigt det där även fast man fått sova hela natten från ca 22:30 till 06:15 så är man fortfarande såååå trött. 06:15 var tiden Jocke klev upp och då vart jag ju kissnödig, och när Jocke åkt runt 06:40 så vaknade Klara så käkade hon lite sen så slocknade vi om till 8:00 ungefär. Men guuud just nu är jag hur tröttt som helst.

Idag är de iaf underbart väder ute, så idag blir de en liten promenix iaf. Inte så lång för jag har typ världens böld i halsen känns de som. Gör äckligt ont att svälja. Kanske hälsa på någon nu när magsjukan försvunnit också hade jag velat göra men hmmm vem dårå? Har iaf ingen bil. Och min mor sover så vet inte hur jag skulle kunna låna den bilen heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0